میدان ورودی شهرک شهیدعباسپور نیروگاه نکا به نام میدان نماز نامگذاری شد
میدان ورودی شهرک شهیدعباسپور نیروگاه نکا به نام میدان نماز نامگذاری شد
به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز آئین رونمایی از تابلوی این میدان با عنوان نماز با حضور فرماندار، دادستان و تعدادی از مسئولان شهرستان، مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه نکا برگزار شد.

به گزارش نخبگان فردا از نکا ، در این آئین مرتضی رمضانی فرماندار شهرستان نکا ضمن تشکر از اقدام شایسته شورای اقامه نماز نیروگاه خاطر نشان کرد: در تعالیم انسان ساز اسلام اقامه نماز، فرهنگی است که همه موظف هستند در راستای ترویج آن تلاش کنند و این تلاش ها نباید صرفا محدود به نامگذاری اماکن باشد.

در ابتدای این مراسم نوراله ادبی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا درتقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، توسعه، ترویج و اشاعه امر مقدس نماز را هدف نامگذاری این میدان بیان نمود و اظهار داشت: به تصریح قرآن کریم اقامه نماز از وظایف مسلم و اولیه حاکمان جامعه اسلامی است و عاملی مؤثر در جهت سالم سازی جامعه، علاج مشکلات و کاهش ناهنجاریهاست و این اقدام حرکتی در این راستا می باشد.

نوراله ادبی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به کار فرهنگی در حوزه نماز تصریح کرد: با توجه به کارکردهای متعدد نماز در زندگی افراد جامعه، لازم است که از همه ابزارهای ممکن برای گسترش و تعمیق فرهنگ نورانی نماز بویژه در بین جوانان و نوجوانان استفاده گردد.