اعلام برگزاری شور عاطفه‌ها در مازندران
اعلام برگزاری شور عاطفه‌ها در مازندران
شور عاطفه‌ها با هدف جمع آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند، روز‌های ۹، ۱۰ و ۱۱ مهر برگزار می‌شود.
به گزارش نخبگان فردا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: هر چند بازگشایی مدارس ۱۵ شهریور صورت گرفت و دانش آموزان زودتر از مهر وارد مدرسه و کلاس‌های درس شدند، اما شور عاطفه‌ها فراموش نشده و مثل سال‌های گذشته این جشن باشکوه با رعایت پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.
احمد سعادت افزود: در اجرای طرح شور عاطفه‌ها، برای جمع آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند در سالجاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست، تفاهم نامه همکاری امضا شده است. به گفته وی طبق این تفاهم نامه ادارات پست هرشهرستان به عنوان پایگاه ثابت نسبت به جمع آوری هدایا و کمک‌های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد شهرستان اقدام می‌کنند. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: در شهرستان‌های ساری، آمل و بابل علاوه بر پایگاه ثابت (ادارات شرکت پست)، سه دستگاه خودرو کامیونت بعنوان پایگاه سیار در روز‌های نهم و دهم مهر ماه، صبح و عصر از سوی شرکت پست برای جمع آوری هدایا و تبلیغات در میادین اصلی شهر حضور می‌یابند.
سعادت با قدردانی  از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست مازندران برای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق
شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ و یا از طریق آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.
هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
  • نویسنده : ق.ش
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما مازندران