افزایش بیماران بدحال کرونایی در مازندران
افزایش بیماران بدحال کرونایی در مازندران
شمار بستری شدگان در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۸۳ نفر رسید.
شبانه روز گذشته ۱۲۰ بیمار تازه مبتلا در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شده تا مجموع بستری شدگان به ۶۸۳ نفر برسد.

همچنین در این مدت ۹۲ نفر ترخیص و در حال حاضر ۱۶۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری ۹۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت هم ۷۹ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی در منزل، مرخص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی شمار بستری شدگان کرونا در مراکز درمانی مازندران را ۵۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۸ بیمار بدحال با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان قرار دارند.
۱۹
افزایش بیماران بدحال کرونایی در مازندرانرییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام این خبر گفت: ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی افزود: هم اکنون مجموع مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل ۱۵۹ نفر بوده که ۳۶ نفر آن را بیماران بدحال تشکیل می‌دهند.
مردم مازندران با توجه به خیز افزایشی بیماری کرونا در استان، برای حفظ سلامتی خود و خانواده و نیز دیگران، شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند.
  • نویسنده : ق.ش