سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی /  ۱۴ معاون و وزیر، همراه رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی
سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی /  ۱۴ معاون و وزیر، همراه رئیس جمهور در سفر به خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر دو روزه رئیس جمهور به استان ۱۴ تن از معاونان و وزرای کابینه‌اش وی را همراهی خواهند کرد.

به گزارش نخبگان فردا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، عصر امروز چهارشنبه ۲۳ آذر با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور به استان و حضور وی در جمع صمیمی مردم ولایی خراسان جنوبی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر تعدادی از پروژه‌های زیر ساختی در سطح استان با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از مهم‌ترین اهداف و محورهای سفر رئیس جمهور است، ادامه داد: رئیس جمهور در این سفر پیگیر مصوبات سفر قبلی خواهد بود؛ بازدید میدانی رئیس جمهور و معاونین و وزرا از طرح‌ها و پروژه‌های سطح استان از دیگر برنامه های این سفر می باشد.

استاندار از همراهی ۱۴ معاون و وزیر در سفر دو روزه رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: هر کدام از این معاونین و وزرا به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

قناعت یادآور شد: احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون و کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه مناطق محروم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه روحانیت، فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان، در این سفر دکتر رئیسی را همراهی می کنند.

وی با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم ولایی خراسان جنوبی در شهرستان‌های بیرجند و نهبندان خاطرنشان کرد: از عموم مردم و هم‌استانی‌ها می خواهیم در برنامه دیدار مردمی رئیس جمهور که ساعت ۹:۳۰ پنجشنبه ۲۴ آذر در استادیوم آزادی بیرجند برگزاری می‌شود، حضوری پر شور داشته باشند./ایسنا