مسئولان برگزاری نخستین کنگره دندانپزشکی مازندران مطرح کردند :    ارتقای سطح علمی دندانپزشکان هدف اصلی ما است
مسئولان برگزاری نخستین کنگره دندانپزشکی مازندران مطرح کردند :    ارتقای سطح علمی دندانپزشکان هدف اصلی ما است
طی روز جاری کنگره دندانپزشکی تبرسان در محل تالار مرکزی ساری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی و پنل‌های تخصصی با حضور شرکت‌کنندگانی از اقصی نقاط کشور افتتاح و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

اختصاصی / نخبگان فردا: کنگره دندانپزشکی تبرستان در محل تالار مرکزی ساری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی و پنل‌های تخصصی با حضور شرکت‌کنندگانی از اقصی نقاط کشور افتتاح و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

عضویت ۱۱۰۰ دندانپزشک در انجمن جامعه دندانپزشکی مازندران/برگزاری ۴۰ پنل با حضور ۷۰ سخنران و مدیران پنل در کنگره

دکتر مجید وحدتی‌فر رئیس انجمن جامعه دندانپزشکی ایران شعبه مازندران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:

ما یک انجمن علمی دندانپزشکی هستیم که در سال ۱۳۴۰ تاسیس و در حال حاضر بزرگ‌ترین انجمن کشور است.

وی با اشاره به عضویت بیش از ۱۰۰۰ دندانپزشک در انجمن جامعه دندانپزشکی مازندران، افزود: برای اولین بار در استان این کنگره تشکیل شده است که دارای معیارهای استاندارد متعددی از تعداد شرکت‌کنندگان گرفته تا برگزاری در سالن‌های متعددد و برگزاری پنل‌های تخصصی است.

رئیس انجمن جامعه دندانپزشکی ایران شعبه مازندران، خاطرنشان کرد: ما بنا بود این کنگره را در سال ۹۹ و دو سال قبل نیز برگزار کنیم که به دلیل کرونا و برخی مشکلات موفق به برگزاری نشدیم.

این مسئول با بیان اینکه کنگره تبرستان از امروز در ۴ سالن با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر به مدت ۴ روز در حال برگزاری است؛ ادامه داد: در طول ۴ روز حدود ۴۰ پنل تخصصی برگزار خواهد شد.

وحدتی‌فر اعلام کرد: پنل‌های مختلف با حضور اساتید برجسته استانی و ملی در رشته‌های تخصصی برگزار و آموزش داده می‌شود.

وی اعلام کرد: شرکت‌کننده‌های این کنگره از سراسر کشور در این کنگره حضور دارند و یک سخنران خارجی هم برای این کنگره دعوت شده است.

رئیس انجمن جامعه دندانپزشکی مازندران، مطرح کرد: این کنگره دارای ۷۰ سخنران و مدیران پنل است که در سطح بسیار بالا برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: در حوزه تجهیزات عملا علم تولید نداریم و عمده تجهیزات دندانپزشکی کشور وارداتی است.

ارتقای سطح علمی دندانپزشکان مازندران هدف اصلی برگزاری کنگره تبرستان است

دکتر اتابک مرشد دبیر اجرایی کنگره تبرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کنگره سبب ارتقای سطح علمی دندانپزشک را بالا می‌برد.

وی افزود: این کنگره امتیاز لازم جهت تمدید پروانه برای دندانپزشکان را فراهم می‌آورد.

دبیر اجرایی کنگره تبرستان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ۴۱ غرفه در سطح ۷۰۰ متر در حال برگزاری است که آخرین تکنولوژی دنیا را در اختیار دندانپزشکان قرار خواهند داد.

ایران برترین کشور حوزه دندانپزشکی در خاورمیانه

این مسئول ادامه داد: اوضاع ایران در حوزه دندانپزشکی وضعیت مطلوبی است و حایز رتبه نخست در خاورمیانه است.

مرشد اعلام کرد: هزینه درمان در ایران به نسبت کشوری همانند آمریکا بسیار پایین است و در حالیکه هزینه عصب کشی در آمریکا ۱۵۰۰ دلار است این رقم در کشور کمتر از ۱۰۰ دلار است.

وی افزود: این کنگره زین پس هر ساله برگزار خواهد شد ‌و مشکل عمده ما مکان برگزاری بود که با راه‌اندازی و احداث تالار مرکزی ساری این مشکل رفع شده است.

  • نویسنده : امیرحسین طاهریان
  • منبع خبر : اختصاصی