یادواره شهدای نیروگاه برق شهیدسلیمی در ساری
یادواره شهدای نیروگاه برق شهیدسلیمی در ساری
به مناسبت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدای والا مقام نیروگاه برق شهیدسلیمی در شهرستان ساری برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم که در محل پاک موزه دفاع مقدس شهرستان ساری، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد گفت: در جهاد برای اسلام، ترس مقابل ظالمان و متجاوزان معنایی نداشته، و هدف استکبار جهانی با ترساندن ملت ها، خاموش کردن اعتراض مظلومان جهان است.
آیت الله محمد باقر محمدی لائینی افزود: آمریکا و برخی غرب زدگان داخلی با تشدید توطئه ترس، همین هدف را در کشورمان دنبال کرده، اما مردم همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی بر اساس اهداف شهدا و آرمان‌های انقلاب و نیز اطاعت از رهبری، بیش از چهار دهه همچنان مقابل ظلم استکبار، ایستادگی کرده و ترس به دل راه نمی‌دهند.
نماینده ولی فقیه در مازندران به تقویت آرمان‌های دفاع مقدس، تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور و نیز همکاری نظامی و اقتصادی با کشور‌های مختلف دنیا و درهم شکستن ابهت پوشالی آمریکا اشاره کرد و گفت: شجاعت ملت ایران اسلامی و نیز ترویج و گسترش نترسیدن و ایستادگی مقابل ظالمان، بین ملت‌های جهان عصبانیت استکبار جهانی به ویژه آمریکا را دو چندان کرده است.
گفتنی است؛ نیروگاه شهیدسلیمی در دوران دفاع مقدس در سه مرحله پانزدهم آذر سال ۶۵، هفتم مهر سال ۶۶ و چهارم خرداد ۶۷، توسط هواپیمای متجاوز رژیم بعثی بمباران شده که ۲۵ نفر از کارکنان و کارگران آن شهید و ۱۱۱ نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
  • نویسنده : ق.ش